Landing page do sprzedaży produktów - dlaczego każdy twórca powinien mieć swoją stronę?
Landing page to strona docelowa, która ma jasno określony cel - bez zbędnych elementów i rozproszeń dla użytkownika. Dlaczego warto zainwestować w jej stworzenie? Czemu warto ją posiadać? W jaki sposób może wspomóc sprzedaż?
- Do czego służy landing page?
- Landing page to także świetne rozwiązanie jako promocja przedsprzedaży
- Rozwijaj swój biznes dzięki marketingowi internetowemu
Do czego służy landing page?
Mianem landing page określa się stronę docelową, na którą trafiają użytkownicy np. z reklam Google lub SEO. Cała struktura takiej mini-strony jest ukierunkowana na podjęcie konkretnego działania przez internautę. Ten cel powinien być jasno sprecyzowany przed stworzeniem strony. Może to być zarówno zakup produktu lub usługi, jak również zapis do newslettera czy pobranie wartościowego ebooka lub katalogu. To przykładowe aktywności - z perspektywy firmy mogą to być jeszcze inne działania ważne z perspektywy przedsiębiorstwa. W momencie, gdy cel landing page'a zostanie precyzyjnie sformułowany - wówczas będziesz można przystąpić do przygotowania odpowiedniej kreacji.
Landing page to także świetne rozwiązanie jako promocja przedsprzedaży
Nadal pracujesz nad swoją usługą lub produktem? Równolegle do ukończenia prac możesz także zacząć się działaniami, które będą stanowiły wsparcie sprzedaży! Landing page będzie tutaj doskonałym rozwiązaniem - wielu twórców decyduje się np. na wprowadzenie okolicznościowego rabatu lub gwarancji wysyłki produktu (materialnego lub cyfrowego) w dniu premiery. Uwypuklenie korzyści wynikających z wcześniejszego zapisu i skorzystania z Twojej oferty powinno jasno wybrzmiewać w contencie Twojego landing page'a.
Zastosuj odpowiednie call to action i zachęć internautów to skorzystania z Twojej oferty!
Landingi są umiejętnie wypełnione takimi wezwaniami do działania. Skorzystaj z ich potencjału i obserwuj korzyści!
Rozwijaj swój biznes dzięki marketingowi internetowemu
Landing page to obecnie mocno rozbudowane narzędzia e-marketingu. Jeżeli zależy Ci na tym, aby rozwijać swoją firmę - zastanów się, w jaki sposób możesz wykorzystać te docelowe strony na swoją korzyść. Wiele wskazuje na to, że możesz dzięki nim pozyskiwać wartościowe leady, a w konsekwencji - zwiększać świadomość o swojej marce oraz intensyfikować sprzedaż.
Po lekturze tego wpisu powinna towarzyszyć Ci chęć stworzenia takiej strony docelowej w przypadku swojej działalności - nie zwlekaj i zacznij od określenia jej celu! Pozwól sobie na to, aby w dalszych etapach wspierali Cię profesjonaliści od marketingu internetowego.